zondag 18 september 2011

Dag 14 - De dag dat ik de diepvries open liet staan...

Vandaag gingen we zalm eten met een slaatje, maar het lot kwam tussen. Alé niet echt het lot, eerder ikzelf, aangezien ik blijkbaar de diepvries gisterenavond niet goed gesloten had.

Buiten een schone gelegenheid om uw diepvries eindelijk eens te kuisen, is dat eigenlijk nogal een tegenvaller.

En omdat wij echt niet graag eten weggooien, hebben wij gelijk zot gekookt vanavond.

I.p.v. ons slaatje met zalm aten we lamsvlees met wortelpuree en salade:


Maar ik maakte ook dit:

- ballekes in tomatensaus
- kip met currysaus
- spinaziepuree (ja ik beklaag het mij ondertussen idd dat ik graag puree uit de diepvries eet...)
- scampi in een tomatenroomsausje
- appelflappen

Veel eten om op te krijgen dus! Wie mee wil komen helpen mag zich aanmelden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten